Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
Εκπαιδευτικές ΕπισκέψειςΜαθητές

 Γυμνάσιο … «ερχόμαστε»!

Πραγματοποιήθηκε πρόγραμμα παρέμβασης και ομαλής μετάβασης των μαθητών και μαθητριών των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 του σχολείου μας προς το Γυμνάσιο, σε συνεργασία με την ΕΔΥ και συγκεκριμένα με την Ψυχολόγο κα Ελευθερία Χελιουδάκη και την Κοινωνική Λειτουργό κα Παναγιώτα Σαχαρίδη. Σε συνεργασία με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων, προηγήθηκε παρέμβαση μέσα στις τάξεις με θέμα την ομαλή μετάβαση στο Γυμνάσιο, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις και απορίες, Έπειτα ο Γυμνασιάρχης του 1ου Γυμνασίου Μαλακοπής, κ. Β. Διαμαντίδης, ενημέρωσε τα παιδιά και απάντησε σε ερωτήματά τους στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας. Στη συνέχεια, οι μαθητές και μαθήτριες επισκέφθηκαν την Τρίτη, 26 Μαΐου 2026, το Γυμνάσιο, γνώρισαν τον χώρο και ενημερώθηκαν για τη νέα σχολική βαθμίδα, με στόχο την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και τη μείωση του άγχους της μετάβασης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *