Παρασκευή, 10 Μαΐου, 2024
Ενδοχολικές Επιμορφώσεις

Ενδοσχολικές επιμορφώσεις

2023 – 2024

  1. Πρωτόκολλο διαχείρισης κακοποίησης και παραμέλησης στο σχολείο (κ. Αποστολίδου Α. – Κουτρη Α.)
  2. Διαχείριση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών στην τυπική τάξη (κ. Αποστολίδου Α. – Κουτρη Α.)
  3. Διαφοροποιημένη διδασκαλία (βιωματικό εργαστήρι) (κα. Δούβλη Γ.) – Β μέρος

2022-2023

  1. Εργαστήριο φιλαναγνωσίας για παιδιά και γονείς (κα. Νταή Α.)
  2. Ενημέρωση για προγράμματα e-twinning και Erasmus+ (κα. Πανίδου Α., κα. Παπαδοπούλου Α.)
  3. Διαφοροποιημένη διδασκαλία (βιωματικό εργαστήρι) (κα. Δούβλη Γ.) – Α μέρος

2021-2022

  1. Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Φιλοσοφία-Η παιδαγωγική τους υπεραξία (κ. Τσαούσης Δ, κ. Παπαδόπουλος Βασίλειος, κα. Κοκκινέλου Α., κα. Τσεχελίδου Ό.)
  2. Εκπαίδευση μαθητών με αυτισμό στη Γενική Εκπαίδευση (κα. Μαγαλιού Ε.)
  3. Δημιουργική γραφή (κα. Δούβλη Γ.)
  4. Πρόγραμμα ετεροπαρατήρησης (κα. Καλφαπαναγιώτου Δ., κα. Κοκκινέλου Α., κα. Νοικοκυρίδου Α., κα. Πανίδου Α., κα. Παπαβασιλείου Α., κ. Παπαδόπουλος Β., κα. Παπαλεξίου Μ., κα. Πιστοφίδου Ε.)

2020-2021

  1. Ζητήματα αξιολόγησης εκπαιδευτικών με βάση την εμπειρία άλλων χωρών της Ε.Ε. (εξ αναβολής) (κ. Τσαούσης Δ., κ. Παπαδόπουλος Β., κα. Νοικοκυρίδου Α., κα. Παπαβασιλείου Α., κα. Πανίδου Α.)
  2. Εκμάθηση εργαλείων εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης-WebEx, e-class (κ. Δεμερτζής Α., κα. Μαγαλιού Ε., κα. Πανίδου Α., κα. Παπαδοπούλου Α., κα. Πιστοφίδου Ε.)
  3. Ενημερωτικές επιμορφώσεις σχετικά με το ΦΕΚ για την αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (3) (κα. Μαγαλιού Ε.)

2019-2020

  1. Παροχή Πρώτων Βοηθειών (Διασώστες ΕΚΑΒ)
  2. Θέματα αξιολόγηση μαθητών (κα. Δούβλη Γ.)
  3. Ζητήματα αξιολόγησης εκπαιδευτικών με βάση την εμπειρία άλλων χωρών της Ε.Ε. (αναβλήθηκε λόγω Covid-19)
  4. Επιμορφωτικές συναντήσεις γονέων του σχολείου με τη Σ.Ε.Ε. κα. Δούβλη Γ. με θέμα: “Στρατηγικές μελέτης: Πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τις σχολικές εργασίες;”

2018-2019

  1. Μαθητές με δύσκολες συμπεριφορές (κα. Μαγαλιού Ε.)
  2. Σχέσεις γονέων και εκπαιδευτικών (κα. Δούβλη Γ.)
  3. Μαθητές με μαθησιακά προβλήματα
  4. Διαφοροποιημένη διδασκαλία (εισηγητής κ. Μπότσας Γ.)

(Στο τέλος της χρονιάς: Ερωτηματολόγιο ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *