Ημερήσια εκδρομή
Την Πέμπτη, 28 Μαΐου 2026, πραγματοποιήθηκε ημερήσια εκδρομή στον Άγιο Πρόδρομο Χαλκιδικής, όπου οι μαθητές και μαθήτριες, οι γονείς και κηδεμόνες τους και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου χάρηκαν και έπαιξαν στην καταπράσινη φύση

