Δεν ξεχνώ – Δεν λυγίζω
Την Τρίτη, 19 Μαΐου 2026, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την Ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας. Οι γυμναστές μας Ε. Γεωργακοπούλου και Ε. Ανθομελίδης οργάνωσαν την παρουσίαση εστιάζοντας στον ξεριζωμό εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων από τις πατροπαράδοτες εστίες τους στον Πόντο, τη Μικρά Ασία, την Ανατολική Θράκη, γνωρίζοντας την προσφυγιά, και στην εγκατάστασή τους στη Νέα Πατρίδα και ιδιαίτερα στη δική μας Τούμπα. “Δεν ξεχνώ – Δεν λυγίζω”, δεν αφήνουμε τη λήθη να σκεπάσει την αλήθεια.

