Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
ΔιάφοραΕθνικές Επέτειοι - Γιορτές

 Γιορτή Αποφοίτησης ΣΤ τάξης

 Τη Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2026, για τις τάξεις Α-Δ και την Τετάρτη, 10 Ιουνίου, για την Ε τάξη και τους γονείς και κηδεμόνες πραγματοποιήθηκε η γιορτή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ’ τάξης στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου. Παρουσιάστηκαν το θεατρικό σκετς «Το Μουσείο των Αναμνήσεων»,  τραγούδια, χοροί και βίντεο από τους τελειόφοιτούς μας και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων μοίρασε αναμνηστικά στα παιδιά. Ο όμορφος κύκλος της ζωής τους έκλεισε με χορό, τον «Ζορμπά».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *