Χορεύοντας στους ρυθμούς του καλοκαιριού!
Την Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2026, με πρωτοβουλία των δύο γυμναστών μας όλα τα τμήματα αποχαιρέτησαν τη σχολική χρονιά με χορούς στην αυλή του σχολείου μας. Οι μαθητές και μαθήτριες των τάξεων παρουσίασαν είτε χορούς που διδάχτηκαν από τη δασκάλα και τον δάσκαλο φυσικής αγωγής είτε χορούς σε δική τους χορογραφία.

